Wierzysz w magię?

love-magic-quote-Favim.com-215242

Bo ja nie.

Znaczy wierzę w te brednie o miłości. W to, jak jedno spojrzenie może zamienić serce skute lodem w pięknie płonącą pochodnię. Pochodnie mają jednak to do siebie, że kiedyś gasną. Wtem kończy się magia, jakby iluzjonista wytłumaczył na czym polegał jego trik i zostaje pewna doza niesmaku.  Dlaczego więc dalej oglądać występ?

Ty już wiesz, że to zwykła iluzja, a nadal w to brniesz. Jak dziecko bawiące się w piaskownicy swoimi zabawkami, pogrążasz się w pogoni za szczęściem gdy nagle ktoś wpada i robi Ci burdel ukazując w ten sposób prawdę. Ja nie wiem czy jestem zbyt dziecinny, leniwy czy za bardzo stąpam po ziemi by utrzymać się w dłuższych związkach.

Oglądałem kiedyś odcinek Californication w którym główny bohater, Hank, słuchał wywodu swojej byłej. Zrozumiałem, że mam z nim coś wspólnego. OCZYWIŚCIE oprócz tego, że wszystkie kobiety mnie wielbią i jestem pół na pół niesamowity i upośledzony. Caren zarzuciła Hankowi, że kocha samo uczucie miłości nie osobę. Podobno idealny okres trwania związku to trzy miesiące. W tym czasie po brzuchu latają swobodnie motylki, później zaczynają być trawione przez soki żołądkowe.

Uczucia, emocje są niezależne od nas, nie my nimi kierujemy. To co sobie tam pieprzycie pod nosem nie odnosi się do realiów. Każdemu kto nie był nigdy z kimś innym przez dłuższy czas wydaje się, że to co prawię to czysty bezsens. „Przecież miłość jest wieczna” – dorośnijcie.

Skomentuj

