Zielony prawi

nyDjJ

Nie istnieje stan przejściowy. Gdzieś między „uda mi się”, a „nie uda”. Dlatego wracam do tego bloga. Różnica w myśleniu zwycięzcy i przegranego na pozór wydaje się być wielka. Gdy się jednak dobrze przyjrzeć to widać jedną, małą, ale ważną rozbieżność. Jedną.

Uda mi się. Nie „spróbuję”, po prostu to zrobię. Mówisz, że nie wierzysz? No to patrz.

http://www.youtube.com/watch?v=DeTsQQ22Uwc (Trudeau był Kanadyjskim politykiem z wielkimi, ogromnymi, przytłaczającymi jajami. Warto przybliżyć sobie troszkę historie jego wypowiedzi, a sam zwrot „just watch me” został zapamiętany przez wielu.)

Ten kto wygrywa nie idzie na łatwiznę, nie oczekuje pomocy, czy rzeszy fanów w zamian. Rozumie iż nie może być populistą nawet jeśli to pożądane. Człowiek nigdy nie walczy z drugim człowiekiem, a z samym sobą. Jak daleko mogę posunąć granice, które sam na siebie nakładam? – Walczę z tym codziennie. Dla wprawnego oka nie będzie zaskoczeniem, że ostatni wpis na blogu był pod koniec lutego. Nie pamiętam co mnie zmotywowało by tu pisać. Wiem jedynie, że się poddałem. Cholera, jak bardzo chciałbym zobaczyć tu setkę wpisów i tysiące komentarzy ludzi podzielających oraz mieszających moje zdanie z błotem. Uznałem, że i tak mi się nie uda, bo nie umiem pisać, bo jestem nudny, bo jestem niefajny, bo mam krzywe zęby, bo na niczym się nie znam – i jak na tym wyszedłem? Gdyby nie pewne zmiany w moim życiu dalej bym tylko marzył aby coś osiągnąć. Nie żyję za długo, ale wyciągnąłem pewną esencję z obserwacji otoczenia. Nigdy nie idź na kompromis w walce o swoje sny. Nie akceptuj półśrodków, w żadnym wypadku i brnij do przodu jeśli daje Ci to szczęście.

Powiedziałem sobie, że spróbuje i mi nie wyszło. Powiedziałem, że spróbuje. Ciekawe co ty spróbowałeś i oddałeś bez walki.

Skomentuj

